ရဟန္းႏွင့္ ဆက္ဖီ(Selfie)
==================
(၁)
မိုုဘိုုင္းကင္မရာကိုု ေၾကမံုုျပင္သဖြယ္ ရြဲ႕ေစာင္းတည့္မတ္ခ်ိန္သားကိုုက္ေအာင္ ၾကည့္မိသည့္ခဏ
သရိုုးသရီစိတ္၀င္သြားသည္။
အယ္....။ တစ္စံုုတစ္ေယာက္မ်ား ျမင္သြားေရာ့လား...။
ေဘးဘီ၀ဲယာကိုု စူးစမ္းမိေတာ့ သူတစ္ကိုုယ္တည္း..။ ဘုုရားေစာင္းတန္းအတက္ အမွတ္တရဓါတ္ပံုုတစ္ပုုံ ျဖတ္ကနဲ ရိုုက္ၿပီးသည့္ေနာက္ ေစတီပရိ၀ုုဏ္ရႈခင္းေနာက္ခံႏွင့္ သူ႕အရိပ္ကိုု သူသိမ္းဆည္းထားခ်င္သည့္ စိတ္က ေသြးတက္လာသည္။
ဓါတ္ပံုုရိုုက္ၿပီဆိုုမွေတာ့အခ်ိဳးေျပမွ ျဖစ္မည္။ တင့္တယ္ေသာ ရဟန္းအသြင္သမဏသာရုုပၺျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္ခ်ိန္ရြယ္ေနရသည္ကိုုက လူျမင္ကြင္းတြင္ ရယ္ရႊင္ျပံဳးတံုု႕ျဖစ္ေစမည္ထင္သည္။ သဒၶါအားေကာင္းလ်င္ နားလည္ေပးႏိုုင္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း သံသယၾကီးစြာ ေစာေၾကာတတ္သူမ်ားအတြက္ေတာ့ ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ဖြယ္ျဖစ္ေခ်မည္။
ဘုုန္းၾကီးတန္မဲ့ ဆုုိေသာ စကားအရြဲ႕ကိုု မၾကာခဏၾကားရတတ္သည္မဟုုတ္လား..။
သာသနာေတာ္ကို မၾကည္ညိဳေသးေသာသူမ်ား အသစ္ၾကည္ညိဳျခင္းထက္ ၾကည္ညိဳၿပီးသူအေဟာင္းမ်ား
ေနာက္ဆုုတ္မသြားေစရ..။
နည္းပညာျမင့္မားလာမႈက အလိုုနည္းစြာ က်င့္သံုုးရေသာ ေက်ာင္းပရိ၀ုုဏ္မ်ား၏ အေရာင္အဆင္းကိုုပါ ေျပာင္းလဲေစသည္မွာ ျငင္းမရ။
ၿဂိဳဟ္တု႐ုပ္သံ၊အဆင့္ျမင့္ကြန္ျပဴတာ၊အ၀တ္ေလ ွ်ာ္စက္၊ေရခဲေသတၱာ၊အေအးေပးစနစ္၊ဗားရွင္းအသစ္မိုဘိုင္းဖုန္းႏွင့္ ေနာက္ဆံုးေပၚကားမ်ားသည္ ေက်ာင္းပရိေဘာဂႏွင့္ ပရိကၡရာအသစ္မ်ားျဖစ္လာသည္။
ထိုအရာမ်ား ပိုင္ဆိုင္လာျခင္းကိုုပင္ ဘုန္းကံႀကီးမားျခင္းဟုု ေကာင္ခ်ီးႏုုေမာ္သာဓုုေခၚဆိုုရသကဲ့သိုု႕ ထိုုအရာမ်ားလွဴဒါန္းျခင္းသည္လည္း အခ်ိန္အခါသင့္လွဴဒါန္းေသာကာလဒါနျဖစ္လာေလသည္။
သိုု႕ေသာ္ သံုုးေဆာင္ေသာရဟန္း၏ ေလာကီယိမ္းေသာအမူအရာကိုု ၾကည့္၍ ႏွာေခါင္းရႈံျခင္းမ်ား ရွိႏိုုင္သလိုု ေလာကုုတၱရာသာသနာျပဳလမ္းခရီးအတြက္ အေထာက္အပံ့ပစၥည္း ဟုု ယံုုၾကည္ျမတ္ႏိုုးကာ ထပ္တိုုးလွဴဒါန္းၾကသည္လည္း ေတြ႕ရေပမည္။
(၂)
ပုထုဇဥ္တို႕၏ သဒၶါတရားက အ့ံၾသဖို႕ေကာင္းသည္။
အျမတ္ႏိုးဆံုးအရာကို အၾကည္ညိဳဆံုးဘုရားရဟႏၲာႏွင့္ တပည့္သာဝကတို႕အား လွဴဒါန္းလိုၾကသည္။ အႏိႈင္းမဲခ်မ္းသာကိုု အႏႈိင္းမဲ့အလွဴျဖင့္ တံတားခင္းလိုုျခင္းျဖစ္သည္။
ေ၀လာမပုုဏၰား၏ ထမင္းေရေခ်ာင္းစီးအလွဴႏွင့္ ပေသနဒီေကာသလမင္းႏွင့္ မလႅိကာမိဖုုရားေမာင္ႏွံတိုု႕ ၏ အသဒိသဒါနပြဲေတာ္မ်ားသည္ ထိုုသေဘာကိုု ေဆာင္သည္။
သိုု႕ႏွင့္ ထူးျခားမြန္ျမတ္ေသာ လွဴဖြယ္တိုု႕ ေက်ာင္း၀ိဟာသိုု႕ ေရာက္လာၾကေလသည္။
ေရႊေငြေက်ာက္သံပတၱျမားတိုု႕ျဖင့္ စီျခယ္အပ္ေသာအသံုုးအေဆာင္တိုု႕သည္ ေသနာသနိကဘုုရားေက်ာင္းဘ႑ာမ်ား ျဖစ္လာၾက၏။ ေခါမတိုုင္း ကာသိတိုုင္းျဖစ္ ပိုုးဖဲကတၱီပါအ၀တ္အထည္မ်ားသည္ သကၤန္လ်ာမ်ားျဖစ္လာၾကသည္။
ခဲဖြယ္ေဘာဇဥ္အမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ တန္ဖိုုးၾကီးေဆး၀ါးဓါတ္စာမ်ားသည္ ေဘသဇၨေဆးအေထာက္အပံ့ျဖစ္လာၾကေလသည္။
အသမၻိဏၰခတၱိယမဟာေသြးအစစ္ျဖစ္ေသာ ဗုုဒၶအရွင္ လႊတ္ခ်ခဲ့သည့္ မင္းေျမွာက္တန္ဆာမ်ားသည္ပင္ ပေဒသရာဇ္ဧကရာဇ္တိုု႕၏ ၀ဋ္ေ မ ွ်ာ္ကုုသိုုလ္အျဖစ္ ရုုပ္ပြားဆင္းတုုေတာ္မ်ား၏ ကိုုယ္ေတာ္ကိုု လႊမ္းျခံဳေစေတာ့သည္။ သစ္ခက္တဲေတာရေက်ာင္းသခၤမ္းျဖင့္ စေသာ ဘုုရားေက်ာင္းကန္မ်ားသည္ စုုလစ္မြန္းခြ်န္ထုုပိကာတိုု႕ျဖင့္ နန္းဆန္လာခဲ့သည္။
ေခတ္အဆက္ဆက္အသြင္အျခင္းအရာမတူေသာ္လည္း ပရိကၡရာရွစ္ပါးထက္ ပိုုလြန္လွဴဒါန္းခဲ့သည္မွာ ေသခ်ာလွသည္။
(၃)
ပထမဆံုုးျမင္ဖူးေသာ ေခတ္ေပၚပရိကၡရာမွာ သူ႕ငယ္ဆရာ ရြာဦးေက်ာင္းဘုုန္းေတာ္ၾကီး၏ ေနရွင္နယ္အမ်ိဳးအစားေရဒီယိုုေလးတစ္လံုုးျဖစ္သည္။ အသက္သံုုးဆယ္အရြယ္ဆရာဘုုန္းေတာ္ၾကီးက ျပည္တြင္းျပည္ပသတင္းႏွင့္ ျပည္နယ္တိုုင္းေဘာလံုုးပြဲမ်ားကိုု နားေထာင္ေလ့ရွိသည္။ ၀ါတြင္းလျပည့္လကြယ္ေန႕မ်ားတြင္ ေရႊမန္းတင္ေမာင္၏ ဇာတ္ထုုပ္မ်ားကိုု တစ္ေက်ာင္းလံုုးနားေထာင္ၾကရသည္။
သိုု႕ေသာ္ အျခားေက်ာင္းမွ ေထရ္ၾကီး၀ါ
ၾကီးဆရာေတာ္မ်ား ၾကြလာလ်င္ေတာ့ ရိုုေသသမႈျဖင့္ သိမ္း၀ွက္ထားေလ့ရွိသည္။
ေရဒီယိုုနားေထာင္ျခင္းကိုု ရွက္ႏိုုးဖြယ္တစ္ခုုအျဖစ္ ယူမွတ္ေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္။
အျခာအသံုုးအေဆာင္မ်ားကေတာ့ မီးစက္ၾကီးေဟာင္းၾကီးတစ္လံုုးႏွင့္ ေရွးေဟာင္းသံပတ္ေပးတိုုင္ကပ္နာရီအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္သည္။
မီးစက္ေဟာင္းၾကီးေရာက္လာသည့္ညက တစ္ေက်ာင္းလံုုး ေပ်ာ္ရႊင္တက္ၾကြေနၾကသည္ကိုု မွတ္မိ၏။ ဆန္ၾကီတ္စက္အျဖစ္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အသံုုးျပဳၿပီးေသာ မီးစက္ၾကီးသည္ ဆရာဘုုန္းၾကီး၏ ပီတိႏွင့္ ေက်ာငး္ေနရဟန္းသာမေဏတိုု႕၏ ေမ ွ်ာ္လင့္ခ်က္ကိုု တစ္လခန္႕အၾကာတြင္ ဖ်က္ဆီးပစ္လိုုက္၏။ မည္သိုု႕မ ွ် ႏႈိးလိုု႕မရေအာင္ အိပ္စက္သြားျခင္းပင္..။ တိုုင္ကပ္နာရီၾကီးမ်ားကိုုေတာ့ ဆရာဘုုန္းၾကီးအပါအ၀င္ ရဟန္းေတာ္မ်ားႏွင့္ ကိုုရင္ၾကီးမ်ားက သံပတ္ေပးၾကရသည္။
သူတိုု႕လိုု ကိုုရင္ခ်ာတိတ္မ်ားက တဂ်ိဂ်ိသံပတ္ေပးသည္ကိုု ေမာ့ေမာ့ၾကည့္ရသည္။
နာရီမွန္ေအာင္ ၾကည့္တတ္ျခင္းသည္ ေတာေက်ာင္းကိုုရင္ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ဂုုဏ္တစ္ခုုျဖစ္သည္။
(၄)
ရွင္ငယ္ဘ၀မွာေတာ့ တပ္မေတာ္အစိုုးရကိုုယ္တိုုင္ ရုုပ္ျမင္သံၾကားစက္မ်ား လွဴဒါန္းေနသည္ကိုု သတင္းစာမ်ားတြင္ ဖတ္ရ၏။ ဂ်ဴနီယာဘုုန္းေတာ္ၾကီးငယ္တိုု႕ မ်က္ႏွာပူဖြယ္မလိုုေတာ့ၿပီ။ ေခတ္ေပၚပစၥည္းဟူသည္ ႏိုုင္ငံေတာ္အဆင့္ကုုသိုုလ္၀တၱဳျဖစ္ေခ်ၿပီမဟုုတ္လား..။
သိုု႕ႏွင့္ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာပင္ ႏိုုင္ငံအႏွံ႕ ေက်ာင္းကန္၀ိဟာမ်ား၏ ပရိေဘာဂဘ႑ာစာရင္းတြင္ ျဖဴမဲ၊ ေရာင္စံုုရုုပ္သံစက္မ်ားက ထင္းထင္းၾကီး ေနရာ၀င္ယူေတာ့သည္။ ေတာင္ေက်ာင္းဘုုန္းၾကီးဒကာတိုု႕က ရုုပ္သံစက္လွဴလ်င္ ေျမာက္ေက်ာင္းေဂါပကအဖြဲ႕က ျဂိဳဟ္တုုစေလာင္းတပ္ဆင္ေရး ေဆြးေႏြးၾကရေပေတာ့မည္။ ရြာဦးေက်ာင္းထိပ္တြင္ ရုုပ္သံေအရိယယ္တိုုင္ေလးမွ ေထာင္မထားႏိုုင္လ်င္၊ စေလာင္းဖုံးေလးမွ ဆင္မထားႏိုုင္လ်င္ သာသနာပြင့္လင္းသည္ မမည္..။ ဒကာတိုု႕က တာ၀န္မေၾက ဟုု ခံစားၾကရဟန္ပင္..။
အမွန္တကယ္ပင္ သံုုးစြဲသူရဟန္း၏ အဇၥ်ာသယအလိုုအတိုုင္း ထိုုအရာမ်ားသည္ တန္ဖိုုးအနိမ့္အျမင့္၊ အေပါင္းအႏႈတ္ကြာျခားသြားေပမည္။ တန္ဖိုုးမျဖတ္ႏိုုင္ေသာ မီးသည္ပင္ ေမ်ာက္တစ္ေကာင္၏ လက္ထဲတြင္ အႏၱရာယ္ဟုုန္းဟုုန္းေတာက္သြားႏိုုင္သည္မဟုုတ္လား..။
ရုုပ္သံစက္မ်ားသည္ သုုတမ်ားစြာကိုု ေပးသည္။
လူႏွင့္ ေခတ္ကိုု မ်က္ေျခမျပတ္ေအာင္ ခ်ိတ္ဆက္ထားသည္။
အေျပာင္းအလဲမ်ားစြာ၏ အေရြ႕ကိုု သတိေပးသည္။ ေဒသတြင္းႏွင့္ ကမၻာ့ယဥ္ေက်းမႈမ်ားစြာကိုု ေလ့လာရန္ မုုခ္ဦးတစ္ခုုျဖစ္သည္။ ပညာယႏၱရားတစ္ခုုအျဖစ္ အသံုုးျပဳလ်င္ ရုုပ္သံစက္မ်ားသည္ အျပစ္ကင္းေပမည္။ သကၠတဘာသာျဖင့္ ရုုပ္သံစက္ကိုု အေ၀းျမင္ကိရိယာ ဒူရ္ဒါရ္ရွန္ (Durdarshan) ဟုု ဆိုုသည္။(ပါဠိဘာသာျဖင့္ ဒူရဒႆန၊ ဒူရ-အေ၀း၊ ဒႆန-ျမင္ျခင္း ဟုု အဓိပၺါယ္ရသည္။ )ေက်ာင္းသခၤန္းေလးအတြင္းမွာ သီတင္းသံုုးရင္း
ဒိဗၺစကၡဳ(နတ္မ်က္စိ)ဥာဏ္အျမင္မလိုုဘဲ ရုုပ္သံစက္ျဖင့္ အေ၀းမွ အျဖစ္အပ်က္မ်ားကိုု ရႈေမ ွ်ာ္ႏိုုင္ျခင္းပင္..။
တရိပ္ရိပ္ျမင့္မားလာေသာ နည္းပညာအေရြ႕ၾကီးႏွင့္ အတူ ကြန္ျပဴတာစက္မ်ား ေက်ာင္းသခၤန္းအတြင္းသိုု႕ ေရာက္လာၾကျပန္သည္။ တံခါးအထပ္ထပ္ပိတ္၍ ေသာ့အထပ္ထပ္ခတ္ထားေသာ သာသနာ့တကၠသိုုလ္စာၾကည့္တိုုက္ရွိ ကြန္ျပဴတာခန္းကိုု သူတိုု႕ ေခ်ာင္းၾကည့္ခဲ့ရဖူးသည္။
ပိဋကတ္ေလ့လာေရးအတြက္ အလြန္အသံုုး၀င္ေသာ ကြန္ျပဴတာကိုု အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုု၊ ကာလီဖိုုးနီးယားျပည္နယ္၊ဆန္ဖရန္စစၥကိုုျမိဳ႕ေတာ္မွ ၾကြလာေသာေထရ၀ါဒတကၠသိုုလ္ပထမဆံုုးပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ၾကီးကိုုယ္တိုုင္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
“ ဗုုေဒၶါ” ဆိုုတဲ့ ပုုဒ္ကေလး ပိဋကတ္သံုုးပံုုထဲမွာ ဘယ္ႏွစ္လံုုးပါ၀င္သလဲ.. ဘယ္က်မ္းေတြမွာ ေဖာ္ျပထားသလဲ .. ဘယ္လိုု အဓိပၺါယ္ဖြင့္သလဲ ဆိုုတာ စာအုုပ္ေတြထဲ လိုုက္ရွာရင္ ေန႕ေတြ လေတြေတာင္ ၾကာသြားမယ္...။ ေဟာဒီကြန္ျပဴတာေလးထဲမွာ ထည့္ထားတဲ့ ပိဋကတ္သံုုးေဆာ့ဖ္၀ဲဖြင့္ရွာလိုုက္ရင္ စကၠန္႕ပိုုင္းအတြင္း အေျဖသိႏိုုင္တယ္..”
ဆရာေတာ္ဘုုရားၾကီး၏ လက္ပ္ေတာ့ကြန္ျပဴတာေသးေသးကိုုပင္ မဟာဘြဲ႕ႏွင္းဓမၼာရံုုၾကီးတြင္ တရုုတ္စြယ္ေတာ္ဖူးသကဲ့သိုု႕ တိုုးေ၀ွ႕ေငးခဲ့ရ၏။
ေအာ္ ကြန္ျပဴတာ တဲ့..။ လက္ပ္ေတာ့ တဲ့...။
(၅)
သာသနာ့တကၠသိုုလ္ေလးႏွစ္ၿပီးဆံုုး၍ နယ္စပ္ေဒသႏွင့္ ေတာင္တန္းသာသနာျပဳႏွစ္ႏွစ္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ၿပီးေနာက္ ရန္ကုုန္အျပည္ျပည္ဆိုုင္ရာေထရ၀ါဒဗုုဒၶသာသနာျပဳတကၠသိုုလ္သိုု႕ ဆက္တက္ခဲ့သည္။ ကြန္ျပဴတာပိုုင္ေသာ မိတ္ေဆြရဟန္းေတာ္မ်ားက သူ႕ကိုု ကြန္ျပဴတာအသံုုးျပဳရန္ တြန္းအားေပးခဲ့သည့္တိုုင္ သူကေတာ့ ေဘာလ္ပင္တစ္ေခ်ာင္း၊ စကၠဴျဖဴတစ္လိပ္ျဖင့္ ေရးျခစ္ေမွာ္၀င္ေနရသည္ကိုု ေပ်ာ္သည္။ ျပင္လိုုက္ဖ်က္လိုက္ ေတြးလိုုက္ ေငးလိုုက္...။
မဇၥ်ိမပညာသင္ခရီးမသြားမီမွာေတာ့ ေရႊျပည္ၾကီး၏ ေသာင္းဂဏန္းမ ွ်သာ ရွိေသာ အီးေမးလ္အေကာင့္ပိုုင္ဆိုုင္သူမ်ားတြင္ သူအပါ၀င္ျဖစ္ေစရန္ ေထရ၀ါဒတကၠသိုုလ္အင္တာနက္ခန္းမသိုု႕ ေခၚေဆာင္ကာ
ရွင္အာစာရႏွင့္ ဘိကၡဳဥာဏိႏၵတိုု႕က ဖန္တီးေပးလိုုက္ၾကသည္။
ပထမဆံုုး အင္တာနက္သံုုးနည္းသင္သည့္ေန႕က ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ေျပာသည့္
ကမၻာဦးလူက မီးကိုု ေတြ႕ရွိသလိုုမ်ိဳး အံ့ၾသ၀မ္းသာၾကီးျဖစ္ေနသည္။
“ဟိုုင္း ”
“ဟိုုင္း”
ေနာက္တစ္ခုုက မိုုဘိုုင္းလ္ဖုုန္းျဖစ္သည္။ ဆင္းကဒ္တစ္ခုု ေဒၚလာငါးေထာင္ခန္႕ ေစ်းေပါက္ျခင္းသည္ပင္ မိုုဘုုိင္းလ္ဖုုန္း၏ ၀ိေသသလကၡဏာ ဟုု အယူဒိ႒ိတစ္မ်ိဳးျဖစ္ေပၚလာသည္အထိ ေရႊျပည္ၾကီးအစိုုးရက ၀ါဒျဖန္႕ခ်ီႏိုုင္ေပသည္။ သိုု႕အတြက္ မိုုဘိုုင္းဖုုနး္ခါးခ်ိတ္ထားေသာ ၾကီးၾကီးငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္လတ္လတ္ေသာ ပုုဂၢိဳလ္မွန္သမ ွ်သည္ ထူးေသာ အံ့ေသာ ျဖစ္ရေပ၏။ ဘုုန္းတန္ခိုုးၾကီးမားေသာ ဆရာအရွင္တိုု႕သည္လည္း မိုုးဘိုုင္းျမင္သာေအာင္ လိုုလိုု မလိုုလိုု “ ဟလိုု ဟလိုု “ ဟုု လူစုုစုုရွိက လက္ကမခ်ရွိၾကေပေတာ့၏။
ထိုု႕ေနာက္ မဇၥ်ိမပညာသင္ခရီးစသည္။
ဗာရာဏသီျမန္မာေက်ာင္းရွိ ဆြမ္းစားစာပြဲေပၚတြင္ အမွတ္မထင္ ပစ္တင္ထားေသာ ပညာသင္ရဟန္းတိုု႕၏ မိုုဘိုုင္းလ္ဖုုန္းမ်ားစြာကိုု ျမင္ရသည့္အခါ ကမၻာ့ေစ်းအၾကီးဆံုုး မိုုဘိုုင္းလ္ဖုုန္းႏွင့္ ဆင္းကဒ္ေစ်းကြက္မွ လာခဲ့သည့္ သူ အထိတ္တလန္႕ျဖစ္သြားသည္။
ဗာရာဏသီညေနခင္းမ်ားတြင္ သူ႕လက္ထဲမွာ ရွိေသာ ဘုုတ္အုုပ္မ်ားထက္ အသက္၀င္၍ အေျပာက်ယ္ေသာအင္တာနက္ကမၻာကိုု သူ တူးေဖာ္မိသြားသည္။ အင္တာနက္သံုုးဖက္မိတ္ေဆြကေတာ့ ယေန႕ရွင္သစၥာျဖစ္သည္။ တစ္နာရီ ၁၅ ရူပီးေပးရေသာ အင္တာနက္ကေဖးေလးဆီ ညေနတိုုင္းသြားၾကသည္။
တစ္ေန႕လ်င္ ရူပီး ၃၀ ဖိုုးသာ သံုုးႏိုုင္သည္။ ၀က္ဘ္ဆိုုဒ္မ်ား ကလစ္ရင္း ကိုုယ္ပိုုင္အခမဲ့ဘေလာ့ေလးဖြင့္ႏိုုင္သည္ကိုု သိလာသည့္အခါ မည္သည့္အယ္ဒီတာဆီမွ မပိုု႕လိုုခဲ့ေသာ စာတိုုေပစမ်ားသည္ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚ တေဖ်ာက္ေဖ်ာက္ျမည္လာေလေတာ့သည္။
ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေခတ္ၾကီးႏွင့္ ေလ်ာ္စြာ ေပၚထြန္းလာသည့္ နည္းပညာလိႈင္းကိုု စီးကာ ဓမၼခရီးကိုု ဆက္ရပါဦးမည္..။ မည္သည့္အရာကိုုပဲ လိုုလိုု အင္တာနက္တံခါးက ၾကိဳဆိုုေနသည္။
ကလစ္ေလးတစ္ခ်က္ျဖင့္ ကမၻာၾကီးကိုု ဖြင့္မိလ်က္သားျဖစ္ေနမည္။
သိုု႕ေသာ္ ဗုုဒၶအရွင္က အမ်ိဳးသမီးေပ်ာက္ရွာပံုုေတာ္ဖြင့္ေနသည့္ ဘဒၵ၀ဂၢီမင္းသားမ်ားကိုု ေမးသည့္ေမးခြန္းကေတာ့ အခ်က္ျပဥၾသဆြဲသံျဖစ္ခ်ိမ့္မည္..။
“သင္တိုု႕ကိုုယ္သင္တိုု႕ ရွာေဖြသည္က မျမတ္သေလာ...”
မည္သိုု႕ဆိုုေစ
ဆက္ဖီေလးတစ္ပံုုေလာက္ေတာ့ ရိုုက္ခ်င္ေနေသးသည္။
ဓမၼဂဂၤါ
(၅-၃-၂၀၁၆)
-----------------------
လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္က ေရးလက္စ ယေန႕အျပီးသတ္သည္.။
Credit to Original
No comments:
Post a Comment